Archief - Windows Media Player lange laadtijd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gvQ

Legacy Member
Beste 9livers!

Ik heb al een tijdje dit probleem met Windows Media Player.

Als ik een muziekbestand opendoe, duurt het zeker 1 à 2 minuten tegen dat het bestand effectief begint af te spelen..

Andere programma's starten snel op.

Hebben jullie een idee van wat het kan zijn?

Mvg

Gilles

Exit

Legacy Member
en wmp zelf openen (de koppeling zelf)?
wmp eraf gooien en eens opnieuw erop zetten?

welke versie van wmp?

Musk

Legacy Member
Heb je recentelijk een update gedaan van windows media player en is je computer wat ouder?

Ik heb namelijk al een oud pcke, en ben dus gestopt met het updaten van dergelijke programma's.

Google eens en zoek of je ergens een oudere versie kunt vinden en probeer het hier even mee.

Ik heb ditzelfde probleem zelfs met MSN tegenwoordig ^^ met al die overbodige zaakjes krijgt m'n computer het regelmatig moeilijk, dus gebruik ik de old fashion windows messenger. :)


mvg

Musk

gvQ

Legacy Member
Het is de nieuwste versie van windows media player...
Ik heb zojuist eens de weergavemodus op de oude media player gezet en nog staad laad hij lang. Media player geat wel direct open maar blijft een eindje staan op "Verbinding maken".
Alle andere programma's gaan direct open (alle nieuwe ook, zoals bvb de nieuwste Itunes, maar die neemt iets te veel CPU voor me :D)

De laptop is 2 jaar oud, deze volgens mij " TOSHIBA Satellite P100-160 - Laptops - Buying guide: compare prices, technical details, tests, reviews - Twenga.co.uk ".

Musk

Legacy Member
Aan je prestaties van de laptop op zich zal het dan wel niet liggen, ik zit hier met een p4 2.53 ghz en slechts 512mb ram van 9 jaar oud, en hier valt het nog min of meer mee.

gvQ

Legacy Member
Trouwens deze laptop werd eerst een jaar gebruik door men pa, d.w.z. dat hij praktisch nieuw was toen ik hem 1 jaar geleden in mijn bezit kreeg ^^

Hansie

Legacy Member
Reden is wss dat al je muziek in je library staat. WMP overloopt deze dus iedere keer om te zien of er nog wijzigingen gebeurd zijn wat je computer serieus kan vertragen als je veel mp3's hebt.

gvQ

Legacy Member
Bedankt Hansie!
Ik wist zelf niet dat dit opgeslagen werd...
Ik sla zelf niks op...
Is er soms een optie waar je kan kiezen om niks op te slaan in WMP library zodat ik dit niet elke paar weken moet deleten :p
Nogmaals bedankt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan