LoWwiE
Legacy Member
Ja, bij bepaalde filmkes zoals dit: http://www.manzonderkop.be/Post/?P_ID=6754
Zie ik allemaal ENORM felle kleuren, en blokken.. Ik zie de figuren wel enz. maar alles is enorm fel groen/rood/geel...
Maar wat raar is, het gaat wel bij dit filmke:
http://www.manzonderkop.be/Post/?P_ID=6764
Anyway, telkens ik iets open op het net met widows media dan krijg ik op men bureaublad een leeg document met de titel: dxva_sig.txt
Kan iemand me helpen?
Zie ik allemaal ENORM felle kleuren, en blokken.. Ik zie de figuren wel enz. maar alles is enorm fel groen/rood/geel...
Maar wat raar is, het gaat wel bij dit filmke:
http://www.manzonderkop.be/Post/?P_ID=6764
Anyway, telkens ik iets open op het net met widows media dan krijg ik op men bureaublad een leeg document met de titel: dxva_sig.txt
Kan iemand me helpen?