vangerken
Legacy Member
Ik heb Windows 7 geinstalleerd en daar staat standaard WMP12 op geinstalleerd maar ik kon geen enkel liedje meer afspelen dat ik gedownload had met Limewire daarmee wou ik WMP12 verwijderen en terug WMP11 instaleren maar nu is 12 eraf en 11 gaat niet. Wat kan ik nu doen? want Wmp12 kan ik nergens vinden. Alvast bedant groetjes