Don Dali
Legacy Member
Raar probleempje. Als ik Windows Media Center open doe, naar mijn videomapje gaat vindt hij geen video's. Enkel MP4's, geen enkele avi, geen enkele mpg, geen enkele wmv.
Dit is begonnen nadat ik mijn codecs had geupdate. (Shark's Windows 7 codecs). Ondanks herinstall, ander codecpack geinstalleerd doet hij nog steeds hetzelfde.
Het rare is dat als ik ze in explorer zoek, ze wel gewoon afspelen. Liedjes en foto's werken gewoon zoals ze dat ervoor al deden. Het is dus puur iets met die video's
Iemand enig idee?
Dit is begonnen nadat ik mijn codecs had geupdate. (Shark's Windows 7 codecs). Ondanks herinstall, ander codecpack geinstalleerd doet hij nog steeds hetzelfde.
Het rare is dat als ik ze in explorer zoek, ze wel gewoon afspelen. Liedjes en foto's werken gewoon zoals ze dat ervoor al deden. Het is dus puur iets met die video's

Iemand enig idee?
