Vinny
Legacy Member
Ik zit atm met wat ongevaarlijke, maar toch irritante problemen
1. Als ik mijn pc opstart en inlog op mijn profiel, krijg ik steeds de melding (=geluid) dat er een usb-apparaat aangesloten en losgekoppeld word (1000 keer na mekaar)
2. Vaak gaat het voorgaande gepaard met de fout "Rundll32 werkt niet meer"
3. Als ik Windows Mail wil configureren en alles correct invul, blijf ik een foutmelding krijgen. (zie screenshot):
Screenshot
1. Als ik mijn pc opstart en inlog op mijn profiel, krijg ik steeds de melding (=geluid) dat er een usb-apparaat aangesloten en losgekoppeld word (1000 keer na mekaar)
2. Vaak gaat het voorgaande gepaard met de fout "Rundll32 werkt niet meer"
3. Als ik Windows Mail wil configureren en alles correct invul, blijf ik een foutmelding krijgen. (zie screenshot):
Screenshot