sienaldinho
Legacy Member
Zit me een groot probleem sedert daarnet.
Ik heb Vista Service Pack 2 gedownload en geinstalleerd en sedert dien kan ik mijn niet meer aanmelden op mijn WLM.
Dat mannetje staat eerst hele tijd aan het ronddraaien en dan zegt het dat ik mij niet kan aanmelden, en er zijn geen problemen gevonden.
Heb al laptop paar keer heropgestart, paar keer WLM hergeinstalleerd zelf met verschillende versie's ervan, allemaal zonder succes, zelf systeemherstel tot het moment van voor de update helpt niet.
Zit nu al 5uur vanalles aan het proberen.
Kan iemand mij helpen aub?
MVG
Ik heb Vista Service Pack 2 gedownload en geinstalleerd en sedert dien kan ik mijn niet meer aanmelden op mijn WLM.
Dat mannetje staat eerst hele tijd aan het ronddraaien en dan zegt het dat ik mij niet kan aanmelden, en er zijn geen problemen gevonden.
Heb al laptop paar keer heropgestart, paar keer WLM hergeinstalleerd zelf met verschillende versie's ervan, allemaal zonder succes, zelf systeemherstel tot het moment van voor de update helpt niet.
Zit nu al 5uur vanalles aan het proberen.
Kan iemand mij helpen aub?
MVG

tog bedankt
ad: