noobas
Legacy Member
Hey , vandaag start ik m'n pc op en ik probeer op windows live messenger in te loggen en ik kreeg eerst een bericht dat het niet werkte hoe het moest en ik probeerde nog eens in te loggen .
Nu elke keer als ik inlog begint m'n lijst met contactpersonen te laden , en na een paar seconden ga ik terug offline , zonder foutmelding ofzo .
weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen ?
greetz
Nu elke keer als ik inlog begint m'n lijst met contactpersonen te laden , en na een paar seconden ga ik terug offline , zonder foutmelding ofzo .
weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen ?
greetz