Excuseer er zijn verschillende beta's over het net gelekt de laatste jaren maar deze zijn zeker nie legaal
bepaalde onderdelen die in longhorn geïmplementeerd zullen zitten zijn wel al te verkrijgen op de developers pages maar dan nog enkel beta's
en windowsland wacht momenteel op windows x64 beta