D3v1lm4yCry
Legacy Member
Hey mensen,
Ik heb overlaatst geprobeerd om mijn windows 7 van m'n laptop te halen en te vervangen met XP, Maar wanneer ik de XP-CD insteek bij het opstarten en dan kies voor opstarten via CD begint hij perfect met het laden van de benodigde bestanden voor de installatie. Nadat dit allemaal geladen is krijg ik plots een blue-screen, en dit gebeurt elke keer weer. Iemand die een oplossing heeft hiervoor ?
Ik heb overlaatst geprobeerd om mijn windows 7 van m'n laptop te halen en te vervangen met XP, Maar wanneer ik de XP-CD insteek bij het opstarten en dan kies voor opstarten via CD begint hij perfect met het laden van de benodigde bestanden voor de installatie. Nadat dit allemaal geladen is krijg ik plots een blue-screen, en dit gebeurt elke keer weer. Iemand die een oplossing heeft hiervoor ?
