Archief - Windows 7 serial kopen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KaliSto

Legacy Member
Ik heb de nederlands versie van W7 home p geinstalleerd voor de release.
Ik zou nu nog juist de serial willen kopen.

Kan er iemand mij een goede site aanbevelen waar ik deze goedkoop kan aankopen?

skatemania

Legacy Member
Pfft ik denk dat ze overal dezelfde prijzen hanteren hoor...

Exit

Legacy Member
prijs is vooral voor de key, niet de cd, dat is een eenvoudige kopie.

KaliSto

Legacy Member
dat weet ik maar op sommige sites kan de dollar goedkoper uitkomen...

Het betreft een HP pc met oem vista 86 origineel geinstalleerd.

Kan ik opteren voor een upgrade versie maar toch met een clean install ?
Met vista wil ik niets meer te maken hebben.

Exit

Legacy Member
frado2005 zei:

GoT-lezers waarschuwen voor verkoop illegale sleutels Windows 7 | Core | Tweakers.net Nieuws

De sites G2play.net en de Onlinekeystore.com bieden beide de mogelijkheid om diverse uitvoeringen van Windows 7 en de bijbehorende productsleutels online aan te schaffen. Een aantal Windows 7-gebruikers meldt echter op GoT dat zij na het controleren van de productsleutel erachter kwamen een MSDN-sleutel te hebben ontvangen. Hoewel de sleutel wel werkt tijdens de installatie en Windows 7 geactiveerd wordt, is het verboden om productsleutels voor het MSDN-platform - die bedoeld zijn voor ontwikkelaars - aan derden te verstrekken of te verhandelen. Bovendien is denkbaar dat de MSDN-sleutels in de toekomst op een zwarte lijst worden gezet, waardoor de betreffende Windows-installaties niet langer van updates kunnen worden voorzien.

Frado2005

Legacy Member
Exit zei:
GoT-lezers waarschuwen voor verkoop illegale sleutels Windows 7 | Core | Tweakers.net Nieuws

De sites G2play.net en de Onlinekeystore.com bieden beide de mogelijkheid om diverse uitvoeringen van Windows 7 en de bijbehorende productsleutels online aan te schaffen. Een aantal Windows 7-gebruikers meldt echter op GoT dat zij na het controleren van de productsleutel erachter kwamen een MSDN-sleutel te hebben ontvangen. Hoewel de sleutel wel werkt tijdens de installatie en Windows 7 geactiveerd wordt, is het verboden om productsleutels voor het MSDN-platform - die bedoeld zijn voor ontwikkelaars - aan derden te verstrekken of te verhandelen. Bovendien is denkbaar dat de MSDN-sleutels in de toekomst op een zwarte lijst worden gezet, waardoor de betreffende Windows-installaties niet langer van updates kunnen worden voorzien.
hhmm zou kunnen; tblijven polen/chinezen:D . Maar al veel aangekocht daar, en gene problemen gehad. (wel niet win7)

KaliSto

Legacy Member
Op alternate is het een oem versie.
Kan ik deze ook installeren ?

Ik weet dat er een workaround is om een upgrade als clean versie te installeren maar niet als oem.

mrsjaak2009

Legacy Member
hallo,

ik heb op deze site: Microsoft Windows 7 gekeken naar windows 7 en de hoogste pack windows 7 ultimate is opzich goedkoper dan ander site onder de € 200,00 voor de mensen die snel windows 7 willen kopen :)

ik wil graag jullie meningen horen?

sneax

Legacy Member
ik moet ook nog ergens een key kunnen bemachtigen

als dat een msdn of mdsnaa key is kan mij ni schelen, maar uiteraard wil ik er in dat geval wel niet voor betalen

kvinnet stom dannek nog altijd ni gewoon online kan gaan, mijn cc gegevens ingeven en een key doorgemailed kan krijgen - tis ondertussen toch 2010 bekan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan