bosiwollig
Legacy Member
Ik zit met een klein vraagje.Is geen ramp als het niet opgelost raakt.Maar zou wel graag hebben dat het opgeraakt raakt.
kan je nog volgen??? lolz
ik heb dus windows 7 en heb er daarjuist een widget/gadget op geplaatst.Heb hem op 20% visibility gezet.Zodat als je erover gaat met de muis deze oplicht.Maar telkens als je erover gaat met de muis komt ook het close vakje en het option vakje tevoorschijn.Is er een mogelijkheid om dat uit te schakelen?zodat het close vakje niet elke keer opduikt?
kan je nog volgen??? lolz
ik heb dus windows 7 en heb er daarjuist een widget/gadget op geplaatst.Heb hem op 20% visibility gezet.Zodat als je erover gaat met de muis deze oplicht.Maar telkens als je erover gaat met de muis komt ook het close vakje en het option vakje tevoorschijn.Is er een mogelijkheid om dat uit te schakelen?zodat het close vakje niet elke keer opduikt?

lol