Archief - Windows 7 Downgrade

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

didier123

Legacy Member
Hallo,

Ik heb een M15X Alienware laptop met Windows 7 Home Premium 64 Bit.
Blijkbaar heeft Microsoft mensen het recht gegeven om te downgraden van Windows 7 naar Vista of XP..
Ik zou graag mij laptop downgraden naar Vista kan iemand mij daarbij helpen?
Ik heb een legale software van Windows 7

Greetz

Jenthe

Legacy Member
Waarom zou je in hemelsnaam van Windows 7 naar Vista willen veranderen?

didier123

Legacy Member
Jenthe zei:
Waarom zou je in hemelsnaam van Windows 7 naar Vista willen veranderen?

Ik had niet echt gevraagd om persoonlijke commentaar maar het is omdat mijn dj programma's veel stabieler draaien op Vista dan op Windows 7, ik heb het uitgetest

Uloga

Legacy Member
Inderdaad, als je had moeten kiezen, had je beter XP gekozen, maarjakom.

Downgraden zal je waarschijnlijk moeten doen met een programmatje van microsoft zelf, dus dat zal je eens moeten vragen op technet.

didier123

Legacy Member
Ik ben nog aan het twijfelen of ik XP of Vista zou nemen.. Waarschijnlijk zullen jullie me XP aanraden zeker?

Muscleduck

Legacy Member
Moest ik van u zijn ik zou wachten op Windows 7 patches van mijn DJ programma's.

MrZodiac

Legacy Member
Ik draai alles voor mijn muziek op Windows XP (Traktor, Reason, Record, Cubase, ....). Vista komt er niet op omdat ik uit ervaring weet dat XP nog altijd beter is. Met Windows 7 heb ik geen ervaring, maar kan me inderdaad wel inbeelden dat het niet perfect zou werken.

edit: denk er net aan dat ik inderdaad een custom versie van Vista heb gebruikt op een notebook voor mijn Traktor PRO Setup.

Yank

Legacy Member
Muscleduck zei:
Moest ik van u zijn ik zou wachten op Windows 7 patches van mijn DJ programma's.
en wat moet hij ondertussen doen voor te dj'en?

on-topic: xp-mode al geprobeerd? ge weet maar nooit moest het helpen.

geen idee hoe je echt kunt downgraden, je hebt het recht waarschijnlijk wel, misschien kan de microsoft-helpdesk meer zeggen.

Exit

Legacy Member
downgraden = windows herinstalleren, key wrs aanvragen dan voor de xp of vista.

ShPonGle

Legacy Member
inderdaad, de vraag is gewoon hoe/waar hij dat kan doen. normaal moet hij deze info bij de aangekochte licentie gekregen hebben

MrZodiac

Legacy Member
Een mailtje naar Alienware kan je misschien verder helpen? Dat is per merk verschillend. Voor HP kan dat bvb maar voor een aantal modellen en moet je het via een site aanvragen (dit is voor upgrade naar Windows 7). Voor een downgraden belde ik steeds met de HP desk en stuurden ze de cd'tjes op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan