RAFCRIK
Legacy Member
Mijn kameraad heeft een laptopje met een 10"-scherm, en daarop Football Manager 2010. In eerste instantie draaide het niet, maar met wat gezoek op Google hebben we het in gang gekregen, dan wel in windowed mode.
Het probleem is nu dat een deel van het scherm gewoon wegvalt, hoe groot je het venster ook uitrekt. Dus vroeg ik me af:
Is er geen manier om het programma in een gewenste resolutie te laten opstarten (ik dacht aan arguments in de snelkoppeling)? Op die manier zou het venster dan wel te klein zijn voor het scherm, maar kan je toch nog overal aan, mits wat verplaatsen.
Of verwacht ik te veel van de wonderen van software?
Het probleem is nu dat een deel van het scherm gewoon wegvalt, hoe groot je het venster ook uitrekt. Dus vroeg ik me af:
Is er geen manier om het programma in een gewenste resolutie te laten opstarten (ik dacht aan arguments in de snelkoppeling)? Op die manier zou het venster dan wel te klein zijn voor het scherm, maar kan je toch nog overal aan, mits wat verplaatsen.
Of verwacht ik te veel van de wonderen van software?