Emtho
Legacy Member
Bij opstarten van winamp komt er deze foutmelding:
Error initializing database
De muziek speelt voor 4 seconde ofzo en dan valt winamp uit
De error zie ik waar normaal de tracks van mijn playlist staan.
Kheb al opnieuw geinstalled (na verwijderd te hebben) en dit leverde geen oplossing....
Iemand die iets weet, of het zelfde probleem voorgehad heeft?
Is plots gebeurd, de dag voordien werkte hij nog en dan opeens niets...Geen virus die ermee te maken heeft.
Error initializing database
De muziek speelt voor 4 seconde ofzo en dan valt winamp uit
De error zie ik waar normaal de tracks van mijn playlist staan.
Kheb al opnieuw geinstalled (na verwijderd te hebben) en dit leverde geen oplossing....
Iemand die iets weet, of het zelfde probleem voorgehad heeft?
Is plots gebeurd, de dag voordien werkte hij nog en dan opeens niets...Geen virus die ermee te maken heeft.