boesje
Legacy Member
hello iedereen,
kheb enkele maanden geleden (een jaar ofzo) een windows 7 build 7100 geinstalleerd en alles werkte perfect. Nu is die echter verlopen, als mijn pc effe aanstaat krijg ik altijd een pop up te zien die mij zegt dak 0 dagen heb om win7 te activeren. Ma dus nu crasht mijn pc regelmatig..
Eerst crashte hij en kwam er da blauw scherm tevoorschijn, nu crasht hij en herstart hij zich gwn.. aleja, herstarten.. als hij zo iets doet moet ik toch nog is op reset knop duwen anders start hij ni op. mss handig om te weten is da ik op dees pc ook kubuntu draai..
Isr een progje waarmee ik makkelijk kan afleiden wa er scheelt da da stopt want is redelijk irritant eigelijk.
alvast bedankt
kheb enkele maanden geleden (een jaar ofzo) een windows 7 build 7100 geinstalleerd en alles werkte perfect. Nu is die echter verlopen, als mijn pc effe aanstaat krijg ik altijd een pop up te zien die mij zegt dak 0 dagen heb om win7 te activeren. Ma dus nu crasht mijn pc regelmatig..
Eerst crashte hij en kwam er da blauw scherm tevoorschijn, nu crasht hij en herstart hij zich gwn.. aleja, herstarten.. als hij zo iets doet moet ik toch nog is op reset knop duwen anders start hij ni op. mss handig om te weten is da ik op dees pc ook kubuntu draai..
Isr een progje waarmee ik makkelijk kan afleiden wa er scheelt da da stopt want is redelijk irritant eigelijk.
alvast bedankt
