Archief - Win7 crasht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boesje

Legacy Member
hello iedereen,

kheb enkele maanden geleden (een jaar ofzo) een windows 7 build 7100 geinstalleerd en alles werkte perfect. Nu is die echter verlopen, als mijn pc effe aanstaat krijg ik altijd een pop up te zien die mij zegt dak 0 dagen heb om win7 te activeren. Ma dus nu crasht mijn pc regelmatig..
Eerst crashte hij en kwam er da blauw scherm tevoorschijn, nu crasht hij en herstart hij zich gwn.. aleja, herstarten.. als hij zo iets doet moet ik toch nog is op reset knop duwen anders start hij ni op. mss handig om te weten is da ik op dees pc ook kubuntu draai..

Isr een progje waarmee ik makkelijk kan afleiden wa er scheelt da da stopt want is redelijk irritant eigelijk.

alvast bedankt

Exit

Legacy Member
win 7 kopen en activeren?
autom herstart uitzetten en dat blauw scherm lezen
...

Elke1988

Legacy Member
kijk op internet genoeg om je windows terug active te zetten

CosMiced

Legacy Member
de officeele build is 7400 dacht ik , jij zit met de beta of R versie , die worden vanaf mei ofzo om de 2uur herstart die pc's

boesje

Legacy Member
tis 'geactiveerd' nu kheb iets gedl waardpoor ik nu win updates krijg (genuine shizzle) ma nog geen win7 RTM erover geinstallerd. Dus t ligt daaraan?
Da blauw scherm zegt gwn als da eerste keer is om gwn te herstarten, anders naar recent geinstalleerde software kijken. ma kheb geen recent geinstalleerde software. en zoals ik al zei, nu restart ie gwn en nimeer op die scherm :)

fty

Legacy Member
"De Release Candidate is de laatste testversie van Windows 7. De RC biedt volledige functionaliteit, maar is nog niet even bugvrij als de onlangs uitgebrachte Release-to-Manufacturer (RTM), wat de uiteindelijke versie van Windows zal zijn.

De RC-versie van Windows 7 verloopt per 1 maart 2010. Vanaf die datum zal het systeem automatisch na twee uur gebruik zichzelf afsluiten. De echte exit ligt op 1 juni 2010. Het systeem zal vanaf deze datum eenvoudigweg weigeren op te starten. Vandaag is deze probeerversie nog verkrijgbaar. Niet in het Nederlands, maar wel in het Engels en in de smaken 32 en 64-bit."

Exit

Legacy Member
is enkel om die RC aan te passen zodat ge een gewone update kunt uitvoeren vanaf een retail/echte versie.
normaal kan het niet en is een herinstallatie verplicht.

boesje

Legacy Member
Kweet da het normaal gezien ni kan, ma wa daar te lezen valt isr precies toch een truc om da wel te doen, of ga mijn probleem tzelfde blijven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan