Xenthril
Legacy Member
Ik ben op het werk bezig met Win2k3 server, en ik zou via remote control MS office op een client willen installeren. Ik ben alle relevante help onderwerpen afgegaan, heb wat gezocht op internet maar ik vind niets
Ik heb ook geprobeerd van de file te publishen maar dat werkt ook niet.
Ik heb ook geprobeerd van de file te publishen maar dat werkt ook niet.
