m@@rt3n
Legacy Member
Dag iedereen
ik zal direct met de deur in huis vallen. Wij hebbe hiet thuis 2pc's staan met allebei windows2000 en die zijn verbonden met een router.
Nu kan ik van op beide pc's geen \\computernaam\c$ gebruiken om op de andere pc te geraken. Nu kan ik van op pc1 wel met \\10.0.0.5\c$ naar de andere pc geraken en kan ik er ook naar pingen. Maar vanop pc2 kan ik via \\10.0.0.10\c$ niet op de pc geraken en kan ik er wel naar pingen maar dan zijn al die packets lost.
weet iemand de oplossing zodat ik die computernaam kan gebruiken? zodat \\computernaam\c$ wel werkt?
Maarten
ik zal direct met de deur in huis vallen. Wij hebbe hiet thuis 2pc's staan met allebei windows2000 en die zijn verbonden met een router.
Nu kan ik van op beide pc's geen \\computernaam\c$ gebruiken om op de andere pc te geraken. Nu kan ik van op pc1 wel met \\10.0.0.5\c$ naar de andere pc geraken en kan ik er ook naar pingen. Maar vanop pc2 kan ik via \\10.0.0.10\c$ niet op de pc geraken en kan ik er wel naar pingen maar dan zijn al die packets lost.
weet iemand de oplossing zodat ik die computernaam kan gebruiken? zodat \\computernaam\c$ wel werkt?
Maarten