AssassiN
Legacy Member
yooo,
Wanneer ik in windows xp zit heb ik om de 5 min of zo dat het geluid hapert en dat beeld ff blijft hangen en dat alles daarna terug gaat en dan terug.
Ik heb dat niet bij win2000.
Nee ik wil niet bij win2000 blijven ik vind windows xp veel beter.
Specs staan in sig.
En ik heb SP1
Wanneer ik in windows xp zit heb ik om de 5 min of zo dat het geluid hapert en dat beeld ff blijft hangen en dat alles daarna terug gaat en dan terug.
Ik heb dat niet bij win2000.
Nee ik wil niet bij win2000 blijven ik vind windows xp veel beter.
Specs staan in sig.
En ik heb SP1