TBA
Legacy Member
hello
Ik heb hier een pc me WIN 2000 prof op staan en ik wil deze nu formatteren en er Win 98 op zetten.
Hoe moet ik dit juist doen, want bij start - afsluiten staat nerges opstarten in MS DOS.
Ik heb geen cd meer van WIN 2000, enkel cd van Win 98 en een opstartdiskette vr win 98.
Iemand die weet hoe dit moet
Merci, groeten
TBA
Ik heb hier een pc me WIN 2000 prof op staan en ik wil deze nu formatteren en er Win 98 op zetten.
Hoe moet ik dit juist doen, want bij start - afsluiten staat nerges opstarten in MS DOS.
Ik heb geen cd meer van WIN 2000, enkel cd van Win 98 en een opstartdiskette vr win 98.
Iemand die weet hoe dit moet
Merci, groeten
TBA