Fir3wulf
Legacy Member
Juw,
Heb sinds gisteren Windows 7 op mijn laptop staan, nu vroeg ik mij iets af.
Bij Xp en Vista kunt ge als ge me uw rechtermuisknop klikt op de werkbalk en bij eigenschappen de optie "werkbalk snel starten weergeven" aanvinken.
Nu bij deze werkbalk lukt dit niet echt. Ik gebruik altijd desktop weergeven omdatk altijd veel shit tegelijk op mijn scherm heb openstaan en het gewoon nie te doen is om da allemaal weg te klikken.
Kheb al geprobeerd van een snelkoppeling naar mijn desktop op die balk te placeren maar da wil nie echt vlotten..
Heb sinds gisteren Windows 7 op mijn laptop staan, nu vroeg ik mij iets af.
Bij Xp en Vista kunt ge als ge me uw rechtermuisknop klikt op de werkbalk en bij eigenschappen de optie "werkbalk snel starten weergeven" aanvinken.
Nu bij deze werkbalk lukt dit niet echt. Ik gebruik altijd desktop weergeven omdatk altijd veel shit tegelijk op mijn scherm heb openstaan en het gewoon nie te doen is om da allemaal weg te klikken.
Kheb al geprobeerd van een snelkoppeling naar mijn desktop op die balk te placeren maar da wil nie echt vlotten..
