vliegtuigje
Legacy Member
hallo
ik heb windows 7
als ik bijvoorbeeld verschilllende websites open hep in mijnen werkbak dan steekt diene dat in 1 vakske en dazn moet ik daarop klikken en dan een van de open sites kiezen die ik wil openen ma vroeger zag ik die verschillende kadertjes zo onderaan allemaal ipv in 1 vak en nu vraach ik mij af waar ik dat kan instellen want dat is nogal verwarrrend en kut om snel van de ene site naar de andere te gaan via de werkbak

ik heb windows 7
als ik bijvoorbeeld verschilllende websites open hep in mijnen werkbak dan steekt diene dat in 1 vakske en dazn moet ik daarop klikken en dan een van de open sites kiezen die ik wil openen ma vroeger zag ik die verschillende kadertjes zo onderaan allemaal ipv in 1 vak en nu vraach ik mij af waar ik dat kan instellen want dat is nogal verwarrrend en kut om snel van de ene site naar de andere te gaan via de werkbak
