peter
Legacy Member
Ik heb een amdK6-2 300mhz 64mb ram en wil er linux op installeren vraag is of ik een oude linux het best kan gebruiken ik heb red hat 7.3 op cd staan of een nieuwe linux downloaden.
Ik wil een netwerkje met mijn windowsxp-pc en gewoon chatten met msn (amsn voor linux dan
)
Dat is eigenlijk alles wat ik wil...
Ik wil een netwerkje met mijn windowsxp-pc en gewoon chatten met msn (amsn voor linux dan
)Dat is eigenlijk alles wat ik wil...

