Taxandrian
Legacy Member
Ik hield altijd mijn hoeveelheid verzonden/ontvangen data in de gaten door rechts te klikken op het internet-icoon in de systray en dan op 'status'.
Nu, sinds ik XP opnieuw heb geïnstalleerd wordt dit weergegeven in pakketten i.p.v. Megabytes, zoals ik altijd gewoon was.
Hoe kan ik dit veranderen (indien mogelijk)?
Nu, sinds ik XP opnieuw heb geïnstalleerd wordt dit weergegeven in pakketten i.p.v. Megabytes, zoals ik altijd gewoon was.
Hoe kan ik dit veranderen (indien mogelijk)?