Archief - Webcams werken niet meer in nieuwe Live Messenger

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Benimaru

Legacy Member
Zoals de titel zegt. Zowel langs mijn kant of mn contactpersonen lukt het bijna nooit, vroeger wel. In een zeldzaam geval zal er 1 op de tien mensen zijn webcam eens werken (had dit ook op versie 8.5) maar daar kon ik t compenseren met een Videogesprek te doen, wat al totaal niet meer lukt in deze nieuwe versie. t geeft de fout "Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x8ac70013)" weer als ik t probeer...

Iemand een idee op te lossen?

Moonbaby

Legacy Member
Benimaru zei:
Zoals de titel zegt. Zowel langs mijn kant of mn contactpersonen lukt het bijna nooit, vroeger wel. In een zeldzaam geval zal er 1 op de tien mensen zijn webcam eens werken (had dit ook op versie 8.5) maar daar kon ik t compenseren met een Videogesprek te doen, wat al totaal niet meer lukt in deze nieuwe versie. t geeft de fout "Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x8ac70013)" weer als ik t probeer...

Iemand een idee op te lossen?

heb je macafee internet security of anti virus?
zo ja:

1. Navigate to the following folder:

Windows XP/2000/Vista (32-bit): C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor

Windows Vista (64-bit): C:\Program Files
(x86)\McAfee\SiteAdvisor

2. Right-click on the file sasets.ini and choose Open With, then select Notepad.

3. Locate the section titled [msnmsgr.exe].

4. Change Enabled=1 to Enabled=0.

5. Click File and select Save.

6. Close sasets.ini and restart your computer for changes to take effect.

Moonbaby

Legacy Member
Benimaru zei:
ik heb avg en de standaard firewall ,geen macaffee :/

mss werkt dit ook :), je kan altijd proberen, zoveel verschil zal er niet op zitten.
heb even gegoogled :o
idd voor jou :D

als je msn plus geinstalleerd hebt kan dit uninstallen ook wel helpen :D

Meer weet ik niet, google's youre friend.

Benimaru

Legacy Member
Het probleem is nog altyd niet opgelost, overal zie ik enkel "Mcaffee oplossingen' maar daar ben ik niks mee. Uninstall, opnieuw, repair en alles ondertussen nogmaals geprobeerd...niks lost dit kutprobleem op :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan