Benimaru
Legacy Member
Zoals de titel zegt. Zowel langs mijn kant of mn contactpersonen lukt het bijna nooit, vroeger wel. In een zeldzaam geval zal er 1 op de tien mensen zijn webcam eens werken (had dit ook op versie 8.5) maar daar kon ik t compenseren met een Videogesprek te doen, wat al totaal niet meer lukt in deze nieuwe versie. t geeft de fout "Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x8ac70013)" weer als ik t probeer...
Iemand een idee op te lossen?
Iemand een idee op te lossen?
, je kan altijd proberen, zoveel verschil zal er niet op zitten.

