Archief - WAP downloaden van eigen webspace

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SkY

Legacy Member
Ok, ik ga het zo goed mogelijk proberen uitleggen.

Ik heb op mijn PC enkele themas staan voor op mijn gsm. Aangezien ik geen kabel heb om mijn gsm te verbinden met mijn pc zou ik graag dat bestand online plaatsen en downloaden via mijn gsm (WAP).

Moet ik hiervoor iets speciaal doen? IK heb al eens geprobeert dat bestand online te zetten op mijn telenetwebspace en naar de exacte URL gesurfd met mijn gsm maar er gebeurde niets of er was een fout.

Iemand een idee hoe ik dat zou kunnen doen?

Exit

Legacy Member
denk nie da dat zo simpel gaat lukken ...
koopt een kabelke en tzal veel sneller en goeikoper gaan!

Pandoriaantje

Legacy Member
al eens gekeken om je eigen wap site op te zetten?
7.2 Het aanvragen van een WAPsite

Er zijn heel wat organisaties die gratis ruimte bieden om een WAPsite op te zetten, maar rekening houdend met de beperkingen van de toestellen die in hoofdstuk 4 werden behandeld, is de keuze gevallen op de dienstverlening van WAP43, omdat deze de kortste URL ter beschikking stelt. In paragraaf 7.4 wordt stap voor stap uitgelegd hoe men te werk moet gaan om een WAPsite te registreren.
bron: http://www.ster.be/wap/hoofdstuk7.html

zoek 't gewoon even op met google ofzo.

FoRCe

Legacy Member
van mij werkt dat nochtans zeer goed, jpg's, midi's en themes ... gewoon op userpage smijten en wappen :)

is btw veel goedkoper dan zo'n kabeltje te kopen (zo'n kabel = 40 EUR), ge kunt nogal wat wappen eer ge aan 40 EUR zit.

SE T230

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Maak een tekstbestand met als naam : ".htaccess" met daarin:
Code:
AddType text/vnd.wap.wml .wml
AddType text/vnd.wap.wmlscript .wmls
AddType text/vnd.wap.si .si
AddType text/vnd.wap.sl .sl
AddType text/x-vCalendar .vcs
AddType text/v-vCard .vcf
AddType text/x-co-desc .cod
AddType text/vnd.sun.j2me.app-descriptor .jad
AddType application/vnd.wap.wmlc .wmlc
AddType application/vnd.wap.wmlscript .wmlsc
AddType application/vnd.eri.thm .thm
AddType application/vnd.mophun.application .mpn
AddType application/vnd.Nokie.ringing-tone .rng
AddType application/vnd.symbian.install .sis
AddType application/vnd.wap.sic .sic
AddType application/vnd.nokia.gamedata .nqd
AddType application/x-nokiagamedata .ngd
AddType application/x-pmd .pmd
AddType application/vnd.wap.slc .slc
AddType application/x-smaf .mmf
AddType application/java-archive .jar
AddType image/x-bmp .bmp
AddType image/x-epoc-mbm .mbm
AddType image/vnd.wap.wbmp .wbmp
AddType image/vnd.nok-3dscreensaver .n3a
AddType image/vnd.nok-oplogo-colornokia-op-logo .nok
AddType audio/amr .amr
AddType audio/midi .mid
AddType audio/midi .midi
AddType audio/vnd.qcelp .qcp
En zet die in de folder op de server waar uw bestanden staan.
Mss goed om weten da ge da best doet op een webspace met
PHP ofzo (zoals op Lycos.nl waar ik het doe zonder problemen)

Breezer

Legacy Member
[IpL]Viper_666 zei:
En zet die in de folder op de server waar uw bestanden staan.
Mss goed om weten da ge da best doet op een webspace met
PHP ofzo (zoals op Lycos.nl waar ik het doe zonder problemen)

eigenlijk kan hem dan best apache installere en dan ff ene webserver van zijne pc make en dan wappen naar zijnen eigen pc (aka server) ?

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Breezer zei:
eigenlijk kan hem dan best apache installere en dan ff ene webserver van zijne pc make en dan wappen naar zijnen eigen pc (aka server) ?
Da kunde ook doen ja, mss kunde da zelfs met IIS,
daar kunde ook ergens die MIME-Types instellen
alsk mij ni vergis ma wel ni met zo'n .htaccess file.

Dan moet je ook zien dat je eventuele router en/of
firewall goed ingesteld staan zodanig dat je bij jezelf
wel degelijk binnen kunt op je server met WAP pages.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan