citrofenwick
Legacy Member
Ik het volgende probleem als ik van uit een andere pc naar mijn pc wil gaan via het netwerk:
http://home.tiscali.be/fenwick.debaere/zwam/netwerkprobleem.JPG
ik kan me gewoon op geen enkele manier inloggen. Gelijk in welk netwerk ik mijn pc zet. Op lans, met crossed cable, met router,...
wachtwoord ingeven heeft geen zin...
Ik heb het zelfde probleem nu ook op mijn andere pc (daar komt de screenshot van btw)
ik heb al vanalles geprobeerd, ik draai geen firewall ofzo
en niets helpt, dit is vreselijk ambetant op lans enzo
ad:
weet der niemand een opl daarvoor?
Dit stond hier onlangs ook, maar voor een netwerk tss W98 en xp.
Mvg Citro
http://home.tiscali.be/fenwick.debaere/zwam/netwerkprobleem.JPG
ik kan me gewoon op geen enkele manier inloggen. Gelijk in welk netwerk ik mijn pc zet. Op lans, met crossed cable, met router,...
wachtwoord ingeven heeft geen zin...
Ik heb het zelfde probleem nu ook op mijn andere pc (daar komt de screenshot van btw)
ik heb al vanalles geprobeerd, ik draai geen firewall ofzo
en niets helpt, dit is vreselijk ambetant op lans enzo
ad:weet der niemand een opl daarvoor?
Dit stond hier onlangs ook, maar voor een netwerk tss W98 en xp.
Mvg Citro
