OBI
Legacy Member
omdat ik er nog niet veel over gelezen heb:
is het interessant om W7 te instalen, als je nog oude games speelt?
Er is een XP - simulator, (bij professional) maar die blijkt precies, als ik sommigen hoor, niet altijd voordeel te geven.
maw: ondersteund W7 ook oudere spelletjes? (laten we zeggen: spel van 5-6 jaar oud: BF-reeks, Total war reeks, etc...)
Ik zou ook de 64 bit willlen instalen, om ook voor de toekomst goed te zitten.
is het interessant om W7 te instalen, als je nog oude games speelt?
Er is een XP - simulator, (bij professional) maar die blijkt precies, als ik sommigen hoor, niet altijd voordeel te geven.
maw: ondersteund W7 ook oudere spelletjes? (laten we zeggen: spel van 5-6 jaar oud: BF-reeks, Total war reeks, etc...)
Ik zou ook de 64 bit willlen instalen, om ook voor de toekomst goed te zitten.

