Anoniem05
Legacy Member
Hoi mensen,
Al enige tijd zit ik met een vreemd probleem:
Als ik surf verlies ik regelmatig connectie terwijl ik eigenlijk nog gewoon met internet verbonden ben.
Om een voorbeeld te geven: momenteel kan ik op 9lives gewoon door de forums browsen zonder problemen,maar krijg 'probleem bij het laden van de pagina kan de 'website' server niet vinden' --> google,youtube...Eigenlijk alles buiten 9lives en de sites die openstonden voor het 'connectieverlies'.
Het ligt al zeker niet aan het netwerk want dit doet zich zowel thuis als op het netwerk van mijn hogeschool en dat van mijn ouders voor.
Ik merk op voorhand of op het moment dat alle verkeer ineens stopt niets,krijg geen foutmeldingen of zie geen verandering in de status van de verbinding, ik surf altijd via een wireless verbinding. Het kan zijn dat ik van het ene moment op het andere gewoon niet meer kan surfen,dat het laden van filmpjes ofzo gewoon stilvalt en als ik dan refresh de 'probleem...' pagina krijg.
Soms kan ik dan totaal niets meer doen terwijl msn gewoon werkt,andere keren kan ik zoals nu op de sites die al openstonden verderdoen (zolang ik op de site blijf).
Vrij irritant want ik moet de laptop steeds herstarten om terug vrij te kunnen surfen.
Ik gebruik de laatste versie van firefox, op internet explorer gebeurt het ook. Het is een hp pavillion dv3000 met widows vista.
alvast bedankt!
Al enige tijd zit ik met een vreemd probleem:
Als ik surf verlies ik regelmatig connectie terwijl ik eigenlijk nog gewoon met internet verbonden ben.
Om een voorbeeld te geven: momenteel kan ik op 9lives gewoon door de forums browsen zonder problemen,maar krijg 'probleem bij het laden van de pagina kan de 'website' server niet vinden' --> google,youtube...Eigenlijk alles buiten 9lives en de sites die openstonden voor het 'connectieverlies'.
Het ligt al zeker niet aan het netwerk want dit doet zich zowel thuis als op het netwerk van mijn hogeschool en dat van mijn ouders voor.
Ik merk op voorhand of op het moment dat alle verkeer ineens stopt niets,krijg geen foutmeldingen of zie geen verandering in de status van de verbinding, ik surf altijd via een wireless verbinding. Het kan zijn dat ik van het ene moment op het andere gewoon niet meer kan surfen,dat het laden van filmpjes ofzo gewoon stilvalt en als ik dan refresh de 'probleem...' pagina krijg.
Soms kan ik dan totaal niets meer doen terwijl msn gewoon werkt,andere keren kan ik zoals nu op de sites die al openstonden verderdoen (zolang ik op de site blijf).
Vrij irritant want ik moet de laptop steeds herstarten om terug vrij te kunnen surfen.
Ik gebruik de laatste versie van firefox, op internet explorer gebeurt het ook. Het is een hp pavillion dv3000 met widows vista.
alvast bedankt!