Sonina
Legacy Member
Ik zit met een zeer vervelend probleem met FIFA 2010. De online modus wilt maar niet ( deftig ) werken.
FIFA 2010 ( met online modus ) werkt perfect op mijn laptop ( windows 7 ,... ). En werkt perfect ( behalve dus die online modus ) op mijn pc , en mijn neef zijn pc.
Mijn neefje had een paar maand geleden een nieuwe pc gekocht met deze hardware :
I5 750
MSI P55 mobo
4Gb DDR3
5770 Vapor X
Zelf heb ik eigenlijk zo goed als dezelfde pc.
Als we FIFA 2010 starten werkt alles perfect behalve als we online willen spelen.
Voor dat het effectieve matchke start krijgen we volgende melding : FIFA10.exe werkt niet meer.... :doh:
Dit gebeurt soms bij het instellen van de teams, soms bij de controls , soms bij het laden maar we hebben allesinds nog nooit aan de 1ste minuut kunnen beginnen.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Drivers van netwerkkaart ofzo? Drivers van ...? ...
Zou super zijn moest dit op te lossen zijn..
:applause:
FIFA 2010 ( met online modus ) werkt perfect op mijn laptop ( windows 7 ,... ). En werkt perfect ( behalve dus die online modus ) op mijn pc , en mijn neef zijn pc.
Mijn neefje had een paar maand geleden een nieuwe pc gekocht met deze hardware :
I5 750
MSI P55 mobo
4Gb DDR3
5770 Vapor X
Zelf heb ik eigenlijk zo goed als dezelfde pc.
Als we FIFA 2010 starten werkt alles perfect behalve als we online willen spelen.
Voor dat het effectieve matchke start krijgen we volgende melding : FIFA10.exe werkt niet meer.... :doh:
Dit gebeurt soms bij het instellen van de teams, soms bij de controls , soms bij het laden maar we hebben allesinds nog nooit aan de 1ste minuut kunnen beginnen.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Drivers van netwerkkaart ofzo? Drivers van ...? ...
Zou super zijn moest dit op te lossen zijn..
:applause:
