SeaDoo20
Legacy Member
Hallo,
Ik zit met enkele vraagje, hopelijken kunnen jullie mij hierbij helpen.
Op dit moment heb ik Vista op mijn computer draaien. Nu heb ik een voorstel gekregen dat ik de nieuwe Office 2010 & Windows 7 Ultimate kan krijgen aan een goedkopere (?) prijs.
1. Is het aan te raden om Windows 7 te vervangen door Vista?
2. Worden je documenten (foto's, bestanden) gewist als je deze upgrade doorvoerd?
3. Hij is beschikbaar in 32-bit of 64-bit, Wat is hier het verschil? Aanrader?
4. Weet er iemand van jullie al iets meer over Office 2010?
5. Zijn er nog dingen die ik zou moeten weten?
Alvast merci
Axel
Ik zit met enkele vraagje, hopelijken kunnen jullie mij hierbij helpen.
Op dit moment heb ik Vista op mijn computer draaien. Nu heb ik een voorstel gekregen dat ik de nieuwe Office 2010 & Windows 7 Ultimate kan krijgen aan een goedkopere (?) prijs.
1. Is het aan te raden om Windows 7 te vervangen door Vista?
2. Worden je documenten (foto's, bestanden) gewist als je deze upgrade doorvoerd?
3. Hij is beschikbaar in 32-bit of 64-bit, Wat is hier het verschil? Aanrader?
4. Weet er iemand van jullie al iets meer over Office 2010?
5. Zijn er nog dingen die ik zou moeten weten?
Alvast merci
Axel

