Euhm effe off-topic (het is het niet waard om een nieuwe thread te starten): ik zou graag in enkele forums een avatar plaatsen, maareuh dat ken enkel wanneer je een website hebt ofzo.
Weet er iemand hoe ik gratis aan webspace (of hoe het ook noemt) geraak?
Greetz