LaCucaracha
Legacy Member
Ik weet niet helemaal of het hier juist staat, maar ga mijn vraag toch stellen. Er wordt hier vaak gezegd om bij de installatie van n nieuwe schijf (inclusief installatie van het OS) ze op te splitsen in partities, bij voorkeur 1 van 20 gb voor het OS en dan al de rest op n "data partitie". Nu vroeg ik mij af. Voor films , foto's etc is dit een goed idee ( zo moet je niet alles backuppen bij een format), maar als je games installeert op die partitie, dan gaan die toch niet werken na een format? Of als je bvb overschakelt van xp naar windows 7, dan gaan die games toch conflicten geven?