Rastapopoulos
Legacy Member
alsik da opstart dan doettem een heleboel scans en sluit dan af, ik kan zelfs nie lezen wat er allemaal gebeurd was, zo snel ging het, en vanonder in mijn taakbalk gaf em telkens aan wat er gebeurde, maar aan een tempo dak nie echt aankon
is dit normaal of werkt dit programma gewoon zo?
is dit normaal of werkt dit programma gewoon zo?
zo snel gaat da hier ni 