vloet
Legacy Member
Hey,
Ik heb dit probleem ook in de Xbox probleemthread gezet, maar daar kunnen ze me blijkbaar niet echt helpen. En ik ben er trouwens ook vrij zeker van dat het puur met windows Vista te maken heeft.
Here we go:
Vorige week probeerde ik voor de eerste keer bestanden door te streamen naar m'n Xbox360. Ik installeerde de programma's, Vista vond de xbox meteen in het netwerk, en vice versa.
Een dag later heeft mijn Laptop een aantal windows updates gedaan. Ik merk meteen dat mijn xbox plots geen verbinding meer kan maken. Ik heb uren op google zitten zoeken naar oplossingen, vanalles geprobeerd, maar niets werkte. Dan ik heb gwn op eigen initiatief maar een systeemherstel gedaan en de modem en router gereset. De Laptop heb ik nog een aantal keer gereboot, maar het werkte gewoon niet meer.
Een dag later (wederom) start ik Vista en de xbox op, en surprise surpise! Er is terug verbinding. terwijl ik totaal niks meer veranderd had en er ook geen nieuwe updates meer geïnstalleerd waren.
Ik blij. Tot vandaag. Het eerste dat ik opmerk bij het opstarten van Vista is dat er weel een pak updates zijn gedaan. No biggy denk ik...
Verkeerd gedacht want mijn verbinding Vista-Xbox is weer in het niets opgelost. Wat doe ik: ik doe weer een systeemherstel in de hoop dat het terug gaat werken. Maar weer geen resultaat. Mssn morgen? denk ik dan.
Nu, dit zijn de updates die hij nu weer wil installeren, en mogelijk zit daar ergens de dader tussen:
http://users.telenet.be/joerithevloet/boe.jpg
Heeft het iets te maken met de firewall instellingen die aangepast worden door die updates? Of is het gewoon zo'n beveiligingsupdate zelf? Ik begrijp er niet veel van. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik heb dit probleem ook in de Xbox probleemthread gezet, maar daar kunnen ze me blijkbaar niet echt helpen. En ik ben er trouwens ook vrij zeker van dat het puur met windows Vista te maken heeft.
Here we go:
Vorige week probeerde ik voor de eerste keer bestanden door te streamen naar m'n Xbox360. Ik installeerde de programma's, Vista vond de xbox meteen in het netwerk, en vice versa.
Een dag later heeft mijn Laptop een aantal windows updates gedaan. Ik merk meteen dat mijn xbox plots geen verbinding meer kan maken. Ik heb uren op google zitten zoeken naar oplossingen, vanalles geprobeerd, maar niets werkte. Dan ik heb gwn op eigen initiatief maar een systeemherstel gedaan en de modem en router gereset. De Laptop heb ik nog een aantal keer gereboot, maar het werkte gewoon niet meer.
Een dag later (wederom) start ik Vista en de xbox op, en surprise surpise! Er is terug verbinding. terwijl ik totaal niks meer veranderd had en er ook geen nieuwe updates meer geïnstalleerd waren.
Ik blij. Tot vandaag. Het eerste dat ik opmerk bij het opstarten van Vista is dat er weel een pak updates zijn gedaan. No biggy denk ik...
Verkeerd gedacht want mijn verbinding Vista-Xbox is weer in het niets opgelost. Wat doe ik: ik doe weer een systeemherstel in de hoop dat het terug gaat werken. Maar weer geen resultaat. Mssn morgen? denk ik dan.
Nu, dit zijn de updates die hij nu weer wil installeren, en mogelijk zit daar ergens de dader tussen:
http://users.telenet.be/joerithevloet/boe.jpg
Heeft het iets te maken met de firewall instellingen die aangepast worden door die updates? Of is het gewoon zo'n beveiligingsupdate zelf? Ik begrijp er niet veel van. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
