TeddySo
Legacy Member
hey,
Nu heb ik het volgende voor
ik kan niet in de vista computer geraken van een XP systeempje.
ze vinden elkaar wel, maar als ik op de computer klik, krijg ik de error:
u hebt niet de juiste machtigingen....
nu heb ik in vista echt alles gecontroleerd... en ik krijg echt geen resultaat.
al aan alle instellingen geprutst... maar het wil gewoon niet.
iemand die me kan helpen?
Greetz
Nu heb ik het volgende voor
ik kan niet in de vista computer geraken van een XP systeempje.
ze vinden elkaar wel, maar als ik op de computer klik, krijg ik de error:
u hebt niet de juiste machtigingen....
nu heb ik in vista echt alles gecontroleerd... en ik krijg echt geen resultaat.
al aan alle instellingen geprutst... maar het wil gewoon niet.
iemand die me kan helpen?
Greetz