king_z
Legacy Member
Ik zit met een probleem, ik heb waarschijnlijk een virus opgelopen op mijn nieuwe laptop. Hij kreeg al afgelopen weken problemen met ie en al mijn photoshop programmas deze woudnen niet meer werken. Nu kreeg ik eergisteren het probleem dat ik starting failures heb ik moest dus elke keer dat dit gebeurde een systeem herstel doen (in totaal al 3 keer) . Ook heb ik gemerkt dat de ie problemen begonnen zijn toen ik mijn verlopen versie van avast!pro heb gedeinstalleerd.
Ook geeft de batterij indicator soms aan dat de batterij nog maar 80% meer is terwijl de laptop constant aangesloten is op het stroomnet.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
Enige vorm van hulp apprecieer ik.
Ook geeft de batterij indicator soms aan dat de batterij nog maar 80% meer is terwijl de laptop constant aangesloten is op het stroomnet.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
Enige vorm van hulp apprecieer ik.
