Archief - Vista herinstallatie- oude vista verwijderen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

e.House

Legacy Member
Hey

Vandemorgen had ik een opstart probleem met mijn laptop, ik heb het eerst proberen oplossen wat niet lukte. Daarna heb ik echter opniew mijn vista geïnstalleerd.

Nu staat nog die oude vista op mijn laptop, als ik mijn laptop opstart moet ik immers ook kiezen uit deze 2 vista.

Nu is mijn vraag dus mag die oude map van windows die nog op mijn schijf staat gewoon verwijderen? Die map is immers dik 20 gb groot of moet je die op een of andere bijzondere manier verwijderen?

Exit

Legacy Member
ten 1ste .. windows forum ... MOVED

ten 2de
hangt af wat en hoe ge het installed hebt, vooral waar
meerdere partities?
meerdere hdd's?
aparte map?

e.House

Legacy Member
Exit zei:
ten 1ste .. windows forum ... MOVED

ten 2de
hangt af wat en hoe ge het installed hebt, vooral waar
meerdere partities?
meerdere hdd's?
aparte map?

ah sorry dat het in het verkeerde forum zat.

Ik heb die nieuwe windows vista geinstalleerd op mijn data schijf (d schijf). Die originele vista stond op mijn c-schijf. Dus die 2 windows mappen staan op 2 verschillende partities. Dus mag ik die map vanop mijn vroegere c-schijf dan gewoon verwijderen? Want die neemt immers veel te veel plaats in

e.House

Legacy Member
Hmm ik wil het toch eens proberen. maar ik krijg die map niet verwijderd? U bent niet gemachtigd om dit te doen????

Exit

Legacy Member
omdat rechten op bepaalde mappen het niet toelaten, deze aanpassen kan het wel

anders alle files die rechtstreeks op de C: staan backuppen, format en terug kopieren.
als format is toegelaten vanuit die andere windows omdat C: de systeempartitie is.

e.House

Legacy Member
Eens uitproberen, merci.

Zit ook nog met een andere probleempje, sind die herinstallatie blijven programma's geregeld een paar seconden "hangen". De ene keer ben ik aan het surfen en blijft firefox even hangen, de andere keer blijft windows media player even hangen. Het duurd maar een paar seconden en daarna werkt het terug normaal. Ik krijg ook nooit een foutmelding, de cpu schiet ook niet omhoog als hij blijft hangen...

iemand?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan