AbstrusE
Legacy Member
hello
Ik heb een prob met mn comp, mn broer heeft er weer opgezeten en nu staat mn schijf weer vol virussen/spyware. Heb al geprobeerd met norton, ad-aware, andere spyware-removers,... ma geen enkel proggie kan dieje nest verwijdere
Als ik in Winamp muziek afspeel veranderd mijn EQ regelmatig zonder dat ik er zelf aankom :naughty: Mijn bureaubladachtergrond is niet echt weg maar er wordt een html-bestand óver mijn achtergrond weergegeven
>>> screenie Van boven en als ik mn taakbalk wegdoe ook vanonder zie k mn originele achtergrond nog.
Iemand een id wa k kan doen buiten format? Format hou k als laatste optie indien er echt nix anders bolt...
grtz
Ik heb een prob met mn comp, mn broer heeft er weer opgezeten en nu staat mn schijf weer vol virussen/spyware. Heb al geprobeerd met norton, ad-aware, andere spyware-removers,... ma geen enkel proggie kan dieje nest verwijdere
Als ik in Winamp muziek afspeel veranderd mijn EQ regelmatig zonder dat ik er zelf aankom :naughty: Mijn bureaubladachtergrond is niet echt weg maar er wordt een html-bestand óver mijn achtergrond weergegeven
>>> screenie Van boven en als ik mn taakbalk wegdoe ook vanonder zie k mn originele achtergrond nog.
Iemand een id wa k kan doen buiten format? Format hou k als laatste optie indien er echt nix anders bolt...
grtz