Dundo
Legacy Member
wat is een goeie virus scanner en WAAROM?
ik heb altijd Norton gebruikt maar ik had laatst een virus op mijn com (Delf-t) en die vond norton niet. nu heb ik een gratis versie van avast en die vond em wel. zijn er andere scanners die beter zijn of moet ik in het vervolg maar avast gaan kopen?
Wat wel een nadeel is aan avast is dat ik deze eerst moet uitschakelen als ik mijn emails via outlook wil binnen halen.
Bedankt
ik heb altijd Norton gebruikt maar ik had laatst een virus op mijn com (Delf-t) en die vond norton niet. nu heb ik een gratis versie van avast en die vond em wel. zijn er andere scanners die beter zijn of moet ik in het vervolg maar avast gaan kopen?
Wat wel een nadeel is aan avast is dat ik deze eerst moet uitschakelen als ik mijn emails via outlook wil binnen halen.
Bedankt
)