pipopower
Legacy Member
Hello,
Ik heb een dringend probleem, ik heb namelijk per ongeluk een .vdi (image) van VirtualBox verwijdert met hun Media Manager en ik heb al zitten proberen met een paar programma's om die terug te krijgen maar het lukt nu echt niet.
Heeft iemand dit al voorgehad en hoe heb je dat opgelost?
Het zou mij plezier doen moest er iemand mij redden uit deze situatie die redelijk belangrijk is.
Ik heb een dringend probleem, ik heb namelijk per ongeluk een .vdi (image) van VirtualBox verwijdert met hun Media Manager en ik heb al zitten proberen met een paar programma's om die terug te krijgen maar het lukt nu echt niet.
Heeft iemand dit al voorgehad en hoe heb je dat opgelost?
Het zou mij plezier doen moest er iemand mij redden uit deze situatie die redelijk belangrijk is.
