menace2070
Legacy Member
Hey
Ik heb een nettop(aspire revo 3600-NVIDIA ION) met Ubuntu 9.10, aangesloten over HDMI op mijn plasma, alles tof en werkt.
behalve als ik video content speel op XBMC, dan heb ik een vrij onzichtbare, maar toch irritante lijn horizontaal door men scherm...
op zich merk je het niet, maar BV met manga/cartoons wel.
iemand enig idee hoe dit kan komen?
thnx
Ik heb een nettop(aspire revo 3600-NVIDIA ION) met Ubuntu 9.10, aangesloten over HDMI op mijn plasma, alles tof en werkt.
behalve als ik video content speel op XBMC, dan heb ik een vrij onzichtbare, maar toch irritante lijn horizontaal door men scherm...
op zich merk je het niet, maar BV met manga/cartoons wel.
iemand enig idee hoe dit kan komen?
thnx