V_A_L
Legacy Member
Ik heb een asus a8v deluxe s939 en gebruik de via drivers van de cd die bij het mobo bijzat.
Ik heb gezien op de site van half life2 dat je, om het minste problemen te hebben met het spel, de nieuwste via drivers moet installeren. Er stond een link bij naar viaarena. Daar vind ge de via hyperion drivers.
Zijn die beter dan de via drivers van de mobo cd?
Ik heb gezien op de site van half life2 dat je, om het minste problemen te hebben met het spel, de nieuwste via drivers moet installeren. Er stond een link bij naar viaarena. Daar vind ge de via hyperion drivers.
Zijn die beter dan de via drivers van de mobo cd?