Twizter
Legacy Member
Hallo,
Ik heb hier volgende probleem. Mijn laptop is gebruikt geweest door 2 collega's van mij om eens MSN te gebruiken. Nu, steeds als ik nu opstart zie ik in het login scherm niet enkel mijn naam maar ook deze van mijn collega's.
De vraag is nu, hoe wis ik deze lijst? Alles mag desnoods gewist worden.
Mijn tweede vraag over MSN is hoe ik terug MSN kan loskoppelen van mijn WIN XP account. Op mijn desktop PC hoeft men nu (elkeen die van mijn familie toegang heeft op mijn pc)aanmelden te klikken en is mijn aangelogd op mijn MSN.
ALvast bedankt,
Vincent
Ik heb hier volgende probleem. Mijn laptop is gebruikt geweest door 2 collega's van mij om eens MSN te gebruiken. Nu, steeds als ik nu opstart zie ik in het login scherm niet enkel mijn naam maar ook deze van mijn collega's.
De vraag is nu, hoe wis ik deze lijst? Alles mag desnoods gewist worden.
Mijn tweede vraag over MSN is hoe ik terug MSN kan loskoppelen van mijn WIN XP account. Op mijn desktop PC hoeft men nu (elkeen die van mijn familie toegang heeft op mijn pc)aanmelden te klikken en is mijn aangelogd op mijn MSN.
ALvast bedankt,
Vincent