Anoniem05
Legacy Member
Hoi mensen,
Toen ik gisteren Borderlands probeerde te installeren gaf het spel bij opstart een fout, ik heb het verwijderd en wil het opnieuw installeren maar de pc denkt dat het spel nog steeds geinstalleerd is.
Ik kan dus niet opnieuw installeren, als ik uninstall probeer geeft de installer een fout (wsl omdat het programma al verwijderd is.).
Ondertussen heb ik mijn registry opgekuist, alles dat met borderlands te maken had en vindbaar was heb ik manueel verwijder... En toch blijft borderlands in mijn control panel staan... Ik kan dus nog steeds niet opnieuw installeren.
Hoe los ik dit op?
Thanks!
Toen ik gisteren Borderlands probeerde te installeren gaf het spel bij opstart een fout, ik heb het verwijderd en wil het opnieuw installeren maar de pc denkt dat het spel nog steeds geinstalleerd is.
Ik kan dus niet opnieuw installeren, als ik uninstall probeer geeft de installer een fout (wsl omdat het programma al verwijderd is.).
Ondertussen heb ik mijn registry opgekuist, alles dat met borderlands te maken had en vindbaar was heb ik manueel verwijder... En toch blijft borderlands in mijn control panel staan... Ik kan dus nog steeds niet opnieuw installeren.
Hoe los ik dit op?
Thanks!

