Archief - vervelende searchbar...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R€pTile

Legacy Member
hallo,
ik heb last van een ambetante searchbar, namelijk deze .


kheb al met allerlei soorten anti spyware programma's liggen scannen, en toch blijft deze aanwezig.

weet er iemand hoe ik deze toch wegkrijg?

alvast bedankt

LSD-ProZac

Legacy Member
msn+ geinstalled? zo ja, verwijderen, en opnieuw installen zonder de sponsortoepassingen...


en anders eens een hijack this log posten

R€pTile

Legacy Member
amai das rap :)

zal het morgen eens proberen te doen want tis op mijn werk

bedankt

spetznas

Legacy Member
Is marketplace spyware, normaal moet spybot s&d dat vinden en verwijderen.
Anders eens spysweeper instaleren (de trail versie moet dit ook kunnen verwijderen).
En anders idd eens een hijack this logske posten.

/LeXuS\

Legacy Member
start op in veilige modus

en kan je ook gewoon bij je programma's verwijderen.

Musback

Legacy Member
www.lop.com

---> onderaan: HELP
----> uninstall tooltje gebruiken

is zowa den hardnekkigste spyware dak ken, geen een ad-aware alike proggie kan da wegdoen naar mijn weten...

byO

R€pTile

Legacy Member
dak daar ni aan gedacht had om op die site zelf te kijken...

merci e mannen

Musback

Legacy Member
gaarne gedaan, heb zelf ook met die rotzooi gezeten, ben blij dak kon helpen

CubeCuyp

Legacy Member
hmmmz sorry dat k deze thread nog eens naar boven haal... maar vriendin van me heeft dus net dezelfde toolbar...

als k em dan probeer te verwijderen met bovenstaande link, geeft ie foutmelding:
De huidige beveiling laat het downloaden van dit bestand niet toe...
Ik had internetbeveiliging al op het laagst gezet + norton autoprotect afgezet...

Iemand nog een idee??

Exit

Legacy Member
kopieer de link in een download progje of via andere browser dan IE

cram

Legacy Member
CubeCuyp zei:
hmmmz sorry dat k deze thread nog eens naar boven haal... maar vriendin van me heeft dus net dezelfde toolbar...

als k em dan probeer te verwijderen met bovenstaande link, geeft ie foutmelding:
De huidige beveiling laat het downloaden van dit bestand niet toe...
Ik had internetbeveiliging al op het laagst gezet + norton autoprotect afgezet...

Iemand nog een idee??

1 download dit
http://www.leechget.net/en/ 2571 kb
2. na het instaleren van LeechGet druk je met je rechter muisknop op deze link
http://lop.com/toolbar_uninstall.exe 85 kb
En je kiest download met LeechGet
voila :)

demon326

Legacy Member
mm mensen download die toolbar_uninstall.exe niet want dat is een trojan blijkt :(
@cram da zout ge zelf ook wel nie door hebben gehad
hier is de melding http://users.pandora.be/demonhunter326/virus melding.JPG
... zoals ge ziet vind nie elke scaner alles :P
cram zei:
1 download dit
http://www.leechget.net/en/ 2571 kb
2. na het instaleren van LeechGet druk je met je rechter muisknop op deze link
http://lop.com/toolbar_uninstall.exe 85 kb
En je kiest download met LeechGet
voila :)

Mocke-Lock

Legacy Member
benny zei:
mm mensen download die toolbar_uninstall.exe niet want dat is een trojan blijkt :(
@cram da zout ge zelf ook wel nie door hebben gehad
hier is de melding http://users.pandora.be/demonhunter326/virus melding.JPG
... zoals ge ziet vind nie elke scaner alles :P
dat zal wel iets anders zijn, ziet ge duidelijk aan de willekeurige letters in de naam
een trojan die via een of andere webpage binnengeraakt is en zich in uw temp files gezet heeft

http://lop.com/toolbar_uninstall.exe is geen virus of trojan, 100% veilig

demon326

Legacy Member
srry mock lock maar dat zij heel toevalig zijn want telkens als ik die file download krijg ik hetzelfde virus mja ik zal maar de thread int stof laaten gaan nu :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan