Archief - Versatel:Always More ADSL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marbug

Legacy Member
Mijn vader wilt versatel (Always More ADSL) plaatsen ipv telenet, die snelheid daarvan is voor mijn download 1MBps (100KB/s) en upload 256KBps (24KB/s)
Gaat die connectie mijn ping enorm naar omhoog smijten als ge weet dat ik met telenet zo'n ping heb van 20 in Quake2 ? Hoeveel ga ik dan ongeveer hebben ?

Thx

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Die datatransmissie snelheid zal niet veel uitmaken op je ping met adsl.
Wat wel belangrijk is, is de kwaliteit van uw telefoonlijn (ruis, interferenties)
tot aan de centrale en de afstand van bij u thuis tot aan de centrale
(max 5km, ma ze staat best vanachter in uwen tuin om te gamen :) )...

Kzeg da van die snelheid omdak zelf ni of heel weinig verschil heb gemerkt
aan de ping in games toen Skynet adsl van 768Kbps naar 3Mbps overging.

KO

Legacy Member
tot nu toe van veel mensen nix dan miserie gehoord over versatel, blijf gewoon bij telenet of neem skynet

byter

Legacy Member
de snelheden zijn zeker goed voor online gaming en gaat weinig invloed hebben
ligt vooral aan de routing en die is toch wel vriij normaal zoals bij skynet enzo

dat en geen limieten maakt het toch een vrij aantrekkelijk abo

ko zei:
tot nu toe van veel mensen nix dan miserie gehoord over versatel, blijf gewoon bij telenet of neem skynet

op userbase.be zijn er anders heel wat tevreden versatel gebruikers

Mr.Alien

Legacy Member
=[KO]= zei:
tot nu toe van veel mensen nix dan miserie gehoord over versatel, blijf gewoon bij telenet of neem skynet

Kan je hier meer uitleg overgeven? Ik ben namelijk ook van plan om van tiscali naar versatel over te stappen omwille van de onbeperkte download :D

Marbug

Legacy Member
uhm, en me versatel, kunde ook direct op het internet als ge u PC opstart? of edde zoals bij skynet een passwoord nodig ?
btw, Always More ADSL is zekers beter dan gewoon Always ADSL he ?

Marbug

Legacy Member
Mr.Alien zei:
Kan je hier meer uitleg overgeven? Ik ben namelijk ook van plan om van tiscali naar versatel over te stappen omwille van de onbeperkte download :D
hehe true :)

byter

Legacy Member
Marbug zei:
uhm, en me versatel, kunde ook direct op het internet als ge u PC opstart? of edde zoals bij skynet een passwoord nodig ?
btw, Always More ADSL is zekers beter dan gewoon Always ADSL he ?

je moet eigenlijk gewoon je modem juist instellen (username+pw ingeven) en dan als je die modem aanzet maakt die verbinding en logged automatisch in (dit gaat hier toch sneller dan het booten van pc)
dus beetje zoals telenet gewoon modem aanzetten

always more heeft 1mbit/s download snelheid terwijl de andere maar 512kbit/s download heeft

KO

Legacy Member
Mr.Alien zei:
Kan je hier meer uitleg overgeven? Ik ben namelijk ook van plan om van tiscali naar versatel over te stappen omwille van de onbeperkte download :D

ruis, uitvallen van verbinding, zelfs NOG trager gaan dan het zou moeten zijn

byter

Legacy Member
=[KO]= zei:
ruis, uitvallen van verbinding, zelfs NOG trager gaan dan het zou moeten zijn

ruis veroorzaakt uitvallen
en dit ligt vaak aan de telefoonlijn/binnenbekabeling zelf en niet aan de adsl provider

Marbug

Legacy Member
ah k, want het word denk ik toch die van 512Kb maar jah, zolang mijn game het nog ooverleeft met ene vrij goeie ping ben ik tevreden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan