redboot
Legacy Member
Ik zal eerst even mijn probleem schetsen, mijn ventrilo heeft altijd prima gewerkt tot 2 dagen geleden. Elke keer als ik praat gaat mijn ventrilo ping naar 10000+ en dan krijg ik disconnect.
Nu is ook sinds 2 dagen, als ik iets download, dat mijn xfire,msn,irc uitvalt en als de download klaar is werkt alles weer perfect. Ik ben telenet expresnet klant.
Kan er iemand mij helpen? Dit is zeer vervelend en daarvoor werkte alles prima. Ik heb systeemscan gedaan, geherformateerd, alles... en niets helpte...
Alvast bedankt!
Nu is ook sinds 2 dagen, als ik iets download, dat mijn xfire,msn,irc uitvalt en als de download klaar is werkt alles weer perfect. Ik ben telenet expresnet klant.
Kan er iemand mij helpen? Dit is zeer vervelend en daarvoor werkte alles prima. Ik heb systeemscan gedaan, geherformateerd, alles... en niets helpte...
Alvast bedankt!