Dakantochnie
Legacy Member
Hallo,
Sinds een tijdje maakt mijn Windows 7 Professional er een automatisme van om vensters van bepaalde programma's (niet allemaal), niet meer gemaximaliseerd te openen. Één van die programma's is mijn Microsoft Office Word 2003, wat toch wel vervelend is. Ik wil ook niet dat elk venster automatisch gemaximaliseerd wordt bij opstart (msn-venstertjes of mijn Nero hoeven absoluut niet zo groot), maar wel bijvoorbeeld Word en Windows Media Player.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Dank bij voorbaat!
Sinds een tijdje maakt mijn Windows 7 Professional er een automatisme van om vensters van bepaalde programma's (niet allemaal), niet meer gemaximaliseerd te openen. Één van die programma's is mijn Microsoft Office Word 2003, wat toch wel vervelend is. Ik wil ook niet dat elk venster automatisch gemaximaliseerd wordt bij opstart (msn-venstertjes of mijn Nero hoeven absoluut niet zo groot), maar wel bijvoorbeeld Word en Windows Media Player.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Dank bij voorbaat!