'k heb blijkbaar bij het venster taakbeheer de tabs vanboven weggekregen (geen idee hoe) , en nu kan'k dus men processen , netwerkprestaties en die dingen niemeer zien, heeft iemand enig idee hoe'k die terug krijg?
OS = windows XP professional
thnx in advance