brunk
Legacy Member
Hey,
Ik heb sinds kort windows 7 x64 op mijn pc staan. Voor dat ik overschakelde had ik een usb-netwerkdongle, onder zowel XP als vista heeft die steeds gewerkt.
Nu ik win 7 heb geinstalleerd wordt de dongle echter niet meer gevonden... (kan er dus ook geen drivers voor installeren...)
Ter controle heb ik win XP als 2e OS erop gezet, daar wordt de dongle wél gewoon gevonden en doet hij het gewoon goed.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Ik heb sinds kort windows 7 x64 op mijn pc staan. Voor dat ik overschakelde had ik een usb-netwerkdongle, onder zowel XP als vista heeft die steeds gewerkt.
Nu ik win 7 heb geinstalleerd wordt de dongle echter niet meer gevonden... (kan er dus ook geen drivers voor installeren...)
Ter controle heb ik win XP als 2e OS erop gezet, daar wordt de dongle wél gewoon gevonden en doet hij het gewoon goed.
Heeft iemand hier al ervaring mee?